Tilaa uusi YllätysBoksi ja tutustu uusiin kahveihimme!

Ehdot & Yksityisyys

Tilaus & toimitusehdot

Palautus

Huomioithan, että elintarviketuotteilla ei ole palautusoikeutta. Muihin kuin elintarviketuotteisiin, kuten verkkokaupassamme myynnissä oleviin laitteisiin sovelletaan kuluttajasuojan määrittämää 14 vuorokauden palautusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteet ole yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected] Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteet ja tarkistaneet tuotteiden kunnon.  Asiakas vastaa tuotteiden palautuskustannuksista.

Yleistä

Näitä ehtoja sovelletaan Kaffet.fi verkkokaupan tilauksiin. Kaffet on Ab Kaffet Oy:n (3168408-9) omistama ja hallinnoima brändi ja verkkokauppa. Valmistamme elintarviketuotteet, kuten kahvit aina tilauksesta.

Huomioithan, että elintarviketuotteilla ei ole palautusoikeutta. Muihin kuin elintarviketuotteisiin, kuten verkkokaupassamme myynnissä oleviin laitteisiin sovelletaan kuluttajasuojan määrittämää 14 vuorokauden palautusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteet ole yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected] Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteet ja tarkistaneet tuotteiden kunnon.  Asiakas vastaa tuotteiden palautuskustannuksista.

Maksaminen

Verkkokaupan maksupalvelut tarjoaa Stripe ja Klarna.

Tilausten käsittely ja toimitustavat

Käsittelemme tilaukset kaksi kertaa viikossa. Lähetämme tiistaina klo 12 mennessä tehdyt tilaukset keskiviikkona ja perjantaina klo 12 mennessä tehdyt tilaukset seuraavan viikon maanantaina.
 
Tilaukset toimitetaan Postin Pikkupakettina tai Postipakettina. Pikkupaketti toimitetaan ensisijaisesti kotiin jaettuna. Postipaketti toimitetaan valitsemaasi postin noutopisteeseen

Yksityisyys & Evästeet

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot

Ab Kaffet Oy (3168408-9)

[email protected]

Mitä tietoja minusta kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.

Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:

  • Asiakassuhteen hoitamiseen
  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
  • Tilastollisiin tarkoituksiin
  • Markkinointitarkoituksiin

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.

Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.

Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille

Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.

Tilaukset toimittaa Posti. Tämä tarkoittaa sitä, että luovutamme Postille tilauksen toimittamiseksi tarvittavat osoitetiedot.

Asiakkaan oikeudet Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeus peruuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus